Mirosławiec: Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Piecniku
Numer ogłoszenia: 172963 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Piecniku , Piecnik 8, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2595108, faks 67 2587197.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Piecniku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) organizacja placu budowy; b) wymiana pokrycia dachu dwuspadowego starej zabudowy z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę wraz z obróbkami blacharskimi, zamontowanie okien połaciowych, wymiana ołacenia dachu; c) rozebranie komina murowanego z cegły ceramicznej pełnej w szczycie budynku; d) wykucie otworu okiennego w ścianie szczytowej budynku na poddaszu w miejscu rozebranego komina; e) rozebranie ścian działowych wewnętrznych poddasza wraz z sufitami; f) wymiana części konstrukcji stropodachu poddasza; g) wykonanie ścian działowych ryglowych z kształtowników stalowych ocynkowanych z wypełnieniem wełną mineralną z izolacją z folii oraz z osłonięciem płytami kartonowo - gipsowymi; h) wykonanie izolacji cieplnej stropu na poddaszu wełną mineralną; i) wymiana zasypki stropowej stropu nad parterem na izolację z wełny mineralnej; j) wykonanie podług z wykładziny PCV; k) osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej; l) wykonanie tynków wewnętrznych z malowaniem ścian i sufitów; m) wymiana schodów wewnętrznych drewnianych na poddasze; n) rozebranie instalacji wewnętrznych poddasza: elektryczna, grzewcza c.o.; o) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych poddasza: elektryczna zasilająca poddasze i oświetleniowa, grzewcza c.o., teletechniczna; p) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych murów zewnętrznych piwnic z przemurowaniem osłon stolarki okiennej piwnic; q) wykonanie zadaszenia jednospadowego schodów zewnętrznych do piwnic; r) wykonanie instalacji odgromowej; s) uzupełnienie spoinowań w elewacji zewnętrznej starej części budynku; t) wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym min. próby szczelności instalacji c.o., pomiary wykonanej instalacji elektrycznej, pomiary natężenia oświetlenia; u) sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-2, 45.26.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) w terminie do dnia 26.08.2014r. do godziny 11:00. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XV, pkt 15.3. SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV, pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII, pkt 7.1. SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 21.3.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 21.3.1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 21.3.1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność realizacji zamówień dodatkowych, c) potrzeba realizacji zamówień uzupełniających, d) konieczność realizacji zamówień zamiennych. 21.3.1.3. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 21.3.1.4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 21.3.1.1. - 21.3.1.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 21.3.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 21.3.2.1. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. Każda z powyższych zmian może być powiązana z obniżeniem jak i zwiększeniem wynagrodzenia na zasadach określonych w formie pisemnej przez Strony umowy. 21.3.3. Pozostałe dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) niezbędne zmiany umowy konieczne do wprowadzenia z uwagi na kolizję z nieprzewidywanymi, nieplanowanymi na dzień zawarcia umowy a niezbędnymi do wykonania pracami prowadzonymi przez inne podmioty. d) Zmiana podwykonawcy po uprzedniej zgodzie Zamawiającego. 21.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 21.5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.szkolapiecnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Piecniku, Piecnik 8, 78 - 650 Mirosławiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół w Piecniku, Piecnik 8, 78 - 650 Mirosławiec (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Mirosławiec: Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Piecniku
Numer ogłoszenia: 192979 - 2014; data zamieszczenia: 10.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172963 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Piecniku, Piecnik 8, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2595108, faks 67 2587197.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części budynku Zespołu Szkół w Piecniku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie: a) organizacja placu budowy; b) wymiana pokrycia dachu dwuspadowego starej zabudowy z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę wraz z obróbkami blacharskimi, zamontowanie okien połaciowych, wymiana ołacenia dachu; c) rozebranie komina murowanego z cegły ceramicznej pełnej w szczycie budynku; d) wykucie otworu okiennego w ścianie szczytowej budynku na poddaszu w miejscu rozebranego komina; e) rozebranie ścian działowych wewnętrznych poddasza wraz z sufitami; f) wymiana części konstrukcji stropodachu poddasza; g) wykonanie ścian działowych ryglowych z kształtowników stalowych ocynkowanych z wypełnieniem wełną mineralną z izolacją z folii oraz z osłonięciem płytami kartonowo - gipsowymi; h) wykonanie izolacji cieplnej stropu na poddaszu wełną mineralną; i) wymiana zasypki stropowej stropu nad parterem na izolację z wełny mineralnej; j) wykonanie podług z wykładziny PCV; k) osadzenie stolarki drzwiowej wewnętrznej; l) wykonanie tynków wewnętrznych z malowaniem ścian i sufitów; m) wymiana schodów wewnętrznych drewnianych na poddasze; n) rozebranie instalacji wewnętrznych poddasza: elektryczna, grzewcza c.o.; o) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych poddasza: elektryczna zasilająca poddasze i oświetleniowa, grzewcza c.o., teletechniczna; p) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych murów zewnętrznych piwnic z przemurowaniem osłon stolarki okiennej piwnic; q) wykonanie zadaszenia jednospadowego schodów zewnętrznych do piwnic; r) wykonanie instalacji odgromowej; s) uzupełnienie spoinowań w elewacji zewnętrznej starej części budynku; t) wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i badań w tym min. próby szczelności instalacji c.o., pomiary wykonanej instalacji elektrycznej, pomiary natężenia oświetlenia; u) sporządzenia świadectwa charakterystyki energetycznej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.42.00-2, 45.26.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 263545,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 314388,00
Oferta z najniższą ceną: 314388,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00
Waluta: PLN.
zalacznik_nr_1_do_siwz_oferta_cenowa.doc
zalacznik_nr_2_do_siwz_oswiadczenie_zgodne_z_art__22.doc
zalacznik_nr_3_do_siwz_oswiadczenie_zgodne_z_art_24.doc
zalacznik_nr_4_do_siwz_oswiadczenie_o_grupie_kapitalowej.doc
zalacznik_nr_5_do_siwz_wykaz_najwazniejszych_robot.doc
zalacznik_nr_6_do_siwz_wykaz_osob_ktore_beda_uczestniczyc_w_wykonywaniu_zamowienia.doc
zalacznik_nr_6a_do_siwz_oswiadczenie_o_posiadaniu_uprawnien.doc
zalacznik_nr_7_do_siwz_wzor_zobowiazania_podmiotu_trzeciego.doc
zalacznik_nr_8_do_siwz_projekt_umowy.doc
zalacznik_nr_9_do_siwz_projekt_budowlany.zip
zalacznik_nr_10_do_siwz_stwiorb_co.pdf
zalacznik_nr_11_do_siwz_stwiorb_elektryka.pdf
zalacznik_nr_12_do_siwz_przedmiar_robot_z_kosztorysem_ofertowym.pdf
zalacznik_nr_13_do_siwz_przedmiar_robot_z_kosztorysem_ofertowym.pdf
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa w Piecniku